Tuesday, February 17, 2015

2015 Detroit Lions free agency depth Chart defense updated March 18


DT
Tyrunn Walker 1 year
Haloti Ngata 1 year
Caraun Reid 3 years
Roy Philion 1 year
Jermelle Cudjo 1 year
Xavier Proctor 1 year
Kerry Hyder 1 year
CJ Mosley UFA (Min)
Andre Fluellen UFA (Min)

DE
Larry Webster 3 years
Zig Ansah 2 years
Jason Jones 1 year
Devin Taylor 2 years
George Johnson RFA
Darryl Tapp 1 year
Phil Hunt 1 year

LB
Kyle Van Noy 3 years
Stpehen Tulloch 2 years
DeAndre Levy 1 year
Travis Lewis 1 year
Tahir Whitehead 1 year
Jerrel Harris 1 year
Josh Bynes 2 years
Ashlee Palmer UFA (min)
Julian Stanford RFA (min)

CB
Nevin Lawson 3 years
Darius Slay 2 year
Mohammad Seisay 2 years
Dwight Bentley 1 year
Crezdon Butler 1 year
Rashean Mathis 2 years
Josh Thomas UFA (min)
Cassius Vaughn UFA

S
Glover Quin 3 years
Don Carey 2 years
James Ihedigbo 1 year
Nate Ness 1 year
Isa Abdul Quddus 1 year

P
Sam Martin 2 years

K
Matt Prater 3 years

LS
 Don Muhlbach 1 year





No comments:

Post a Comment